Şikayetler, Müşteri Memnuniyet Anketi sonuçlarından ya da müşteri tarafından elektronik posta veya sözlü bildirim sonucu ortaya çıkmaktadır. Anket sonucu ortaya çıkan uygunsuzluklar Yönetici ve Analitik Sorumlu/Analitik Sorumlu Yardımcısı tarafından değerlendirilerek sonuçlandırılır. Ayrıca Şikayetler YGG toplantısında da görüşülerek değerlendirilir.
Müşteriden gelen şikayeti değerlendirmek için öncelikle durum tespiti yapılır. Bildirilen şikayet TBL.FR.084 no lu form ile kayıt altına alınır. Tespit edilen sorunu gidermek için yeniden planlama, uygulama, kontrol etme adımları (PUKO) uygulanır. Gerekli olduğu hallerde UKS kalite sistemi üzerinden düzeltici önleyici faaliyet başlatılır. Şikayetler 72 saat içinde çözümlenerek müşteriye geri bildirim yapılır. Bu geri bildirim indikatör olarak ayrıca takip edilir.
Laboratuvar hizmetinde (Preanalitik, Analitik, Postanalitik süreç kaynaklı ya da personel hatası kaynaklı) yaşanacak herhangi bir aksamada Laboratuvar Yönetici / Analitik Sorumluya yazılı (elektronik posta) olarak geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Laboratuvar Yöneticisi: Prof. Dr. Duran Demirci
Email: duran.demirci@uskudar.edu.tr
Tel: +90 (216) 400 22 22 Dahili: 2994
Analitik Sorumlu: Uzm.Ecz. Selma Özilhan
Email: selma.ozilhan@uskudar.edu.tr
Tel: +90 (216) 400 22 22 Dahili: 2993
Oluşturulma Tarihi : 04.02.2025 11:37
Son Güncelleme Tarihi : 25.02.2025 11:37